Hulp bij aankoop

Vind je het moeilijk om een keuze te maken en heb je hulp nodig om de juiste keuze te maken. Mail of bel ons dan. Voor contactgegevens, zie hiervoor de contactpagina.

 

Hulp na aankoop

Heb je vragen of hulp nodig na aankoop? We helpen je graag verder. Ook kunnen we van afstand (tegen betaling) helpen bij diverse computerproblemen, of bij het installeren van software. Mail of bel ons dan. Voor contactgegevens, zie hiervoor de contactpagina.

 

Retourneren en ruilen

DubbelGaaf.nl is overtuigd van de kwaliteit van zijn aangeboden producten en biedt daarom de “niet tevreden, geld terug” garantie. Ben je toch niet tevreden over de aankoop? Dan heb je het recht om je bestelling tot 14 dagen na ontvangst te annuleren. Na annulering heb je nog 14 dagen om je bestelling retour te sturen. Je krijgt dan het orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Alleen de kosten voor retour van jouw locatie naar ons bedrijf is voor eigen rekening. Uitzonderingen op bovenstaande zijn de volgende producten/diensten:
– software welke is geopend en geactiveerd wordt niet gecrediteerd
– in rekening gebrachte arbeid wordt niet gecrediteerd

Indien je gebruik maakt van jouw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Als je meer doet met het ontvangen van het product dan het beoordelen daarvan (om te kijken of u het wil houden) en er daardoor schade aan het product ontstaat, bent u aansprakelijk voor de waardevermindering van het product.

Om gebruik te maken van je herroepingsrecht kun je contact met ons opnemen via info@dubbelgaaf.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van jouw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

 

Garantie

Op de hardware zit standaard 12 maanden garantie. Met uitzondering van de accu en adapter en glasplaat (iPad). Waterschade, valschade en iedere vorm van door jezelf aangerichte schade is uitgesloten.

 

Reparatie

Voor het aanmelden van een reparatie stuur je ons altijd eerst een e-mail of neem je telefonisch contact met ons op. Dan helpen we je graag verder. Mail of bel ons dan. Voor contactgegevens, zie hiervoor de contactpagina.